טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

רכיבה על אופניים דרך מושלמת לשמור על כושר.מאמץ גורם לשרירים להיות כואבים ונוקשים לאחר רכיבה.ישנם דברים שתוכלו לבצע כדי להקל על כאבי שרירים.חשוב להפחית עומס מהשרירים עליהם עובדים.פציעה או מתיחה יכולה להשבית מתאמן.הכרת השרירים תמנע פציעות בצעו תרגילים להפחתת עומסים.הכרת השרירים הנתונים לעומס ימנעו פציעות ודלקות. השרירים המשמשים לרכיבה החשובים ביותר שריר ארבע ראשי,המסטרינג,התאומים,אדוקטור מגנוס,הגלוטאוס מקסימוס.האחרון נחשב אחד השרירים החשובים ביותר בגוף האדם. 

אחראי לפעילויות היומיומיות שלנו כמו ריצה,הליכה וישיבה.גלוטאוס תשפר את הביצועים שלנו בספורט ובחיי היומיום במאמר נדון בתפקידו בתנועה וביציבות. גלוטאוס מקסימוס ממוקם בגב הגוף מורכב משלושה שרירים נפרדים המקיפים גיד מרכזי.שלושת השרירים הם:שרירי העכוז הכוללים את מקסימוס,מדיוס ומינימוס.גיד שמתחבר לעצם העצה בקצה אחד ומתחבר לעצם עצם הזנב בקצה השני.גלוטאוס מקסימוס שריר גדול הממוקם בישבן ממלא תפקיד חשוב בפעילויות ספורט רבות.אחראי על הארכת וסיבוב הירך ומתן יציבות לפלג הגוף התחתון.ככל שאנשים מודעים  להבין כיצד להפעיל את השריר החזק הזה לביצועים מיטביים.

תרגילי גלוטאוס חיוניים לשמירה על גוף תחתון חזק.עוזר לחזק את העכוז ומשפרים שיווי משקל,יציבות וניידות.ביצוע תרגילים אלה באופן קבוע משפר את היציבה שלך. מפחית כאבי גב תחתון ומגביר את הכוח הכללי שלך.תרגול יעזור לשפר את האימונים והביצועים. לפניכם תרגילים טובים לחיזוק גלוטאוס וכיצד לבצע אותם כראוי. סקוואט ללחיצה עבור אימוני גלוטאוס מקסימוס עוזר בחיזוק בגב והליבה.מחזק שרירי העכוז ומשפר שיווי משקל ויציבות.בצעו כפיפה יש לכרוע עם הידיים לצדדים להניח את הידיים על הקרקע לפנים ברוחב הכתפיים.הרם רגל אחת מהקרקע שהיא נטועה מאחוריך במקביל הרגל השנייה ישרה בעמידה ברך אל ברך.לאחר מכן לחץ על כף הרגל עמוד עליה בקרקע הזיזו את העקב לרצפה והעלו בחזרה.

שריר ארבע ראשי

ארבע ראשי הינם קבוצת שרירים בחלק הקדמי של הירך תפקידם מתן יציבות וחוזק למפרק הברך.עוזרים לשלוט בתנועה של מפרק הירך מאפשרים ללכת,לרוץ,לקפוץ ולטפס במדרגות. ביצוע משימות שגרתיות כמו לקום מכיסא חיזוק השרירים משפר שיווי המשקל,קואורדינציה ורמות הכושר כלליות. כאשר כאבים מחמירים אתם עלולים לחוות עקצוץ בידיים וברגליים. העצבים חווים לחץ מוגבר משדרים למוח שיש בעיה בשרירי הארבע ראשי. חיזוק ארבע ראשי משפר את הביצועים תורם לשיפור תוצאות. תרגילים אלו כוללים כפיפות בטן,לחיצות רגליים,הארכת רגליים ועליית מדרגות.כל תרגיל מכוון לחלקים שונים בשריר הארבע ראשי.תרגילים אלו גם עוזרים להגביר את הגמישות והאיזון בשרירים אם תתרגלו קבוע תוכלו לראות שינוי בביצועים. תרגיל לשרירים ברגליים התחתונות שרירים אלה כוללים את שרירי הארבע ראשי ושרירי האחורי. ביצוע סקוואט בעמידה עם כפות הרגליים ברוחב הכתפיים כיפוף שתי הברכיים ל-90 מעלות. החזיקו במשהו יציב בזמן ביצוע התרגיל הניחו יד אחת על הירכיים כדי להיות בשיווי משקל. כאשר אתם מכווצים כדי לחזור לעמידה דחפו לאחור עם הרגליים.

שריר המסטרינג/ שריר הירך האחורי

חלק מהפציעות הכואבות מתרחשות בספורט בעיקר חבלות שריר הירך האחורי.מהם הגורמים לפציעות בשריר הירך האחורי וכיצד נמנע אותם.חיזוק הירך חשוב בכל פעילות גופנית.אלה קבוצת שרירים הממוקמים בחלק האחורי של הירכיים.מטרתם לכופף את הברכיים ולספק תמיכה לפעילויות ריצה,רכיבה וקפיצה.חיזוק השרירים משפר את שיווי המשקל מפחית סיכון לפציעה ומגביר את הביצועים. חיזוק באמצעות משקולות כיפוף ברכיים ושמירת גב ישר בהורדת משקל לקרקע.התחילו עם משקולת בכל יד התכופפו קדימה תוך שמירת שיווי המשקל ושמירה על הברכיים כפופות.שמרו על גב שטוח נשמו עמוק לאורך כל התנועה.בסט השני השתמשו בשתי משקולות ובצעו את התנועה עם זרוע אחת בכל פעם אחת. תרגילי סקוואט אחד התרגילים היעילים ביותר לחיזוק שרירי הירך. התחילו על ידי הנחת כפות הרגליים ברוחב הירכיים כשהבהונות מצביעות מעט כלפי חוץ.כופפו את הברכיים והורידו את עצמכם בתנוחת כריעה שאתם יורדים ושוב עולים למעלה.כשאתם חוזרים למעלה הישארו את שני העקבים על הקרקע.זאת על מנת שלא תפעילו לחץ מיותר על חלקים אחרים בגופכם.

טיפים להתאוששות מהירה לאחר רכיבה ארוכה על אופניים

לאחר רכיבת אופניים ארוכה חשוב לתת לגוף זמן התאוששות.יכול להיות מפתה לחזור לרכיבה מהר.קחו זמן התאוששות יעזור לכם להימנע מפציעה ועייפות.לפניכם טיפים להתאוששות מהירה לאחר רכיבת אופניים ארוכה.אל תוותרו על מתיחות אחרי פעילות אינטנסיבית אי ביצוע מתיחות יקצר את השרירים וגרום למתיחה. שרירים קצרים יקשו ברכיבה הבאה מתיחות מונעות דלקת ומקדמות זרימת דם טובה בכל הגוף. שתו מים לפני ואחרי פעילות יעזור בשמירת לחות.לגוף יש מספיק נוזלים כדי להחלים במהירות ודאו שאתם מקבלים מנוחה מספקת בין רכיבות. אל תבצעו רכיבות יום אחרי יום פעילות ספורטיבית ללא מנוחה גורם לפציעות.מנוחה יכולה לעשות פלאים לשרירים כואבים.

טיפולי עיסוי שיאצו וטווינא

שיאצו אומנות ריפוי יפנית שימוש בטכניקות לחיצת אצבע עיסוי לשיפור זרימת האנרגיה ואיזון הגוף.טיפולי שיאצו מרגיעים והוכחו כיעילים פיזית ונפשית פועל על עיקרון החזרת האיזון במרידיאניים של הגוף.מסלולים הנושאים אנרגיה בכל הגוף מטפלי שיאצו עוזרים להזרים אנרגיה כדי לקדם ריפוי ובריאות.היעילות של שיאצו הקלה ממתח,מפחית כאב ומגביר את החיוניות. בטיפול מבוצעות מתיחות,הרחבת השרירים,והפחתת עומס מהשרירים.טווינא טכניקת ריפוי סינית הכוללת עיסוי ומניפולציה ידנית של מסלולי האנרגיה.פופולרי במערב בזיהוי הפוטנציאל להקלה בכאבי שרירים טכניקות טווינא תנועות לחץ,לישה,תיפוף ומתיחה.נקודות אקופרסורה להמרצת זרימת האנרגיה הטכניקה מבוצעת בגב כפות הידיים,אמות,לחיצות בשורש כפות הידיים.היתרונות של טווינא שיפור בזרימת הדם,הרפיה של שרירים תפוסים,ושיפור תנועתיות רקמות חיבור.תחומי המיקוד בטווינא צוואר,כתפיים,גב,רגליים,ראש,יתבצעו לחיצות על זרועות,ידיים ורגליים. טיפול ממריץ משפר ביצועים לספורטאים ומונע פציעות יתרה מכך מקל במצבים של פציעות ספורט. העיסוי מתבצע בבגדים מלאים המאפשרים לבצע מתיחות.

עיסוי ספורטאים ורקמות עמוקות

טיפול העוזר לעוסקים בספורט להימנע מכאבי השרירים ולמנוע דלקות ופציעות.עיסוי הכולל טכניקות לישה,הקשה,ליטוף,רטט ומתיחה לכוון לשרירים ורצועות ספציפיים.המטרה להגביר את זרימת הדם לשרירים ובמקביל לעזור להם להירגע.תחזוקה עוזר להתאושש מהר מפעילויות ומאפשר לבצע פעילות ספורטיבית ברמת שיא.טכניקות עיסוי ספורט כרוכות בהפעלת לחץ ומניפולציה של השרירים ורקמות הרכות להפחית מתח.שימוש בטכניקות אלו עוזר להתכונן לפעילות גופנית אינטנסיבית ולהתאושש ממנה.אי אפשר לזלזל בחשיבותו של עיסוי ספורטיבי הוא עוזר לספורטאים להישאר בריאים.

רקמות עמוק טיפול המתמקד בשכבות העמוקות של רקמת השריר בגוף.מפחית כאב ונוקשות,מחזיר טווחי התנועה,מגביר גמישות ומשפר את הבריאות.משמש טיפול לפציעה הנובעת מפעילויות ספורטיביות מצבים כרוניים למשל מתח שרירים.הלחץ העמוק של העיסוי משחרר רעלים מרקמות השריר מגביר זרימת הדם,והרפיה של שרירים מכווצים.הטיפול כולל מתיחות לשרירי הידיים,רגליים וצוואר.לרקמות רכות יתרונות רבים העוזרים לאנשים בכל הגילאים והרקעים.במיוחד לאנשים החווים כאבים בגוף או עוסקים בפעילות ספורטיבית.מועיל לאנשים שחווים כאבים ומתחים עקב אורח חיים לקוי.באמצעות משיכות עדינות אפשר למקד לאזורי מפתח כדי לספק הקלה מכאבים.

עיסוי רפואי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי