טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

המטופל ,המטופל אינו יודע את מצבו עד שמגיעים לרגע הטיפול.כאב גב תחתון,לא מגיע ביום אחד,הרבה פעמים אני שומע ממטופלים,עשיתי תנועה לא נכונה ואז נתפס לי הגב .

טיפול בכאבי גב חזקים

כל אדם עשוי לסבול מכאבי גב אנשים מתייסרים מבעיות גב.למזלנו קיימים כלים רבים לטיפול.מגיל 30 חווה אדם וריאציות במצב הדיסקים.זהו השתלשלות טבעי של הגוף.בא לידי ביטוי בבלט דיסק,פריצת דיסק,והיצירויות חוליות.במקרה של פריצת דיסק בגב תחתון עשוי להיות כאב וזרמים לרגליים.הגורמים לאחר ישיבה מרובה,אימוני כושר והרמת משקלים.קושי בפעולות פשוטות כאב בגב התחתון.תזוזות לא טובות עשויות לתפוס את הגב.

יש לקחת בחשבון עומס שעובר הגוף בהגעה למצב הזה.עומס ולחץ נגרמים מישיבה מרובה,עמידה ממושכת ונהיגה מרובה.אימונים לא נכונים,היעדר מתיחות,אי קיום מנוחה יגרמו לחץ על השרירים.במקרים רדיקאליים אנשים לא מסוגלים לקום מהמיטה. כאב גב תחתון לא מגיע ביום אחד זהו התפתחות ארוכה.מטופלים טוענים תנועה לא נכונה ונתפס לי הגב.עובדה לא נכונה,הפעולה האחרונה לא מה שגרם לגב להיתפס.המצב האופטימלי לטיפול בשיגרה ללא כאבים.במצבים רדיקאליים תוצאות מהירות ב2 טיפולים. מטופלים שמגיעים לעיסוי מצבם רע השרירים מתוחים.

המטופל ,המטופל אינו יודע את מצבו עד שמגיעים לרגע הטיפול.כאב גב תחתון,לא מגיע ביום אחד,הרבה פעמים אני שומע ממטופלים,עשיתי תנועה לא נכונה ואז נתפס לי הגב .

טיפולי תחזוקה חשובים מאוד למניעת כאבים .מסג אומנם נשמע כיף אבל היתרונות בתפקוד חשובות.עיסוי רפואי  מסייע בהפחתת כאבים.התמקדות בזוקפים והנעת מפרקים ותנועה.חשיבות רבה לטיפולי אגן וישבן במקרים של כאבים מהחוליות. מסאז שרירי הצוואר הקדמיים,שחרור לחץ מהצוואר מקל על הגב.טיפול יסודי לצוואר מקל על תנועה בצוואר.השאיפה בעיסוי הראשון לייצב את הגוף. בטיפול השני נעלמיםרוב הכאבים ותרגישו טוב.דבר שמתבטא בתנועתיות טובה וקלילות של הגוף בתנועות פשוטות.מטרת הטיפולים לשבור את מעגל הכאב.להביא את המטופל לשגרה ללא כאבים ולחדד על הצורך בתחזוקה שוטפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי