טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

ישנם עיסויים העוזרים להקלה בכאב נחשבים לטיפולים רפואיים.נועדו לשקם שרירים במקרים של עייפות כרונית.כבר לאחר מסאז הראשון רואים תוצאות מצוינות.תנועה טובה,החזרת ההרמוניה לגוף,אנרגיה ושינה טובה.הטיפולים המבוקשים עיסוי רקמות עמוק,עיסוי רפואי,עיסוי תאי הרבל. אולי תופתעו עיסוי אבנים חמות יעזור מאוד.חום האבנים משחרר שרירים תפוסים. באבנים חמות ניתן להיכנס עמוק אל השרירים ולשחררם.הגוף חווה קושי כאשר ישנה מחלה.קל וחומר אם מדובר בחולשה בשרירים,מפרקים,רקמות חיבור. אנשים מדווחים על קושי ברגליים ובשרירי הגב.מסאז רפואי תפקידו להניע את הגוף ולטפל בחסימות.באזורים שנפגעו כניסה עמוקה לשרירים בכל חלקי הגוף. אפשר לעורר את האנרגיה בגוף להביא למצב של התאוששות.להחזיר את הכוח לגוף ולחזור לשגרה מהירה.

המומלץ-עיסוי תאי הרבל באג'ס

תאי הרבל טיפול מומלץ לדלקות וכאבי שרירים.משרת לחולשה כללית של הגוף.במידה ואתם לא מבצעים עיסויים קבועים לא תכירו את הטיפול.עיסוי צמחי מרפא מעניק שחרור מיידי.מחזיר את הכוח לגוף בבת אחת. תאי הרבל טיפול נפלא בעזרת צמחי מרפא.הצמחים דחוסים בתוך בד ונכללים בו צמחים רבים.בעלי תכונות לשחרור שרירים וכאבים.עיסוי יעיל לכאבי שרירים.מחממים צמחי המרפא בסיר אידוי.כאשר הצמחים חמים מתחילים במסאז’.טכניקת הטיפול לחץ על כל הגוף כולו.הלחיצות מתבצעות בתנועות סיבוביות,הקשה,תיפוף ומשיכה.זמן המסאז 90 דקות כדי לקבל הטבה משמעותית .

האידיאלי-עיסוי רקמות עמוק

 עיסוי רקמות עמוק לשרירים,רקמות חיבור כולל מתיחות.אם אתם מתחברים לעיסוי חזק רקמות עמוק הוא אופציה טובה. בסיום הטיפול תרגישו את העבודה על הגוף. תחושה שתלווה אותכם כמה ימים גם לאחר הטיפול.רקמות הוא הנעה של מפרקים,לחיצה וכניסת לעומק השרירים.שיטה זו מבוצעת באמצעות מרפקים,אמות,אגודלים.תיפוף מהיר בשתי כפות ידיים על הגוף להגברת זרימת הדם.

עיסוי רקמות,כאבי גב,כאבי גב תחתון,

הממוקד/ מסאז רפואי- אם כבר הגעתם לעיסוי או החלטתם שלא רק הכאבים הנובעים מקורונה הם הדבר שאליה הגעתם לטיפול, במידה קיימות בעיות נוספות בגוף למשל,דלקת בכתף,בעיות הנובעות מליקויים בעמוד שדרה פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי צוואר או בעיות תנועה.מסאז רפואי הוא הבחירה הנכונה עבורכם שכן טיפול זה ממוקד לפי בעיות ספציפיות ונותן דגש על בעיות מסוימות והדגש ניתן על בעיות אלה.מסאז רפואי הוא טיפול שנחשב לחזק והתמקדות בנקודות מעוררות כאב ישנם אזורים המושפעים מבעיות רגשיות המתבטאות בכאב פיזי דבר שמטופל בעיסוי רפואי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי